Slappar

ja snart har halva denna vecka gått,var en trevlig lunch o middag i söndags man slapp laga mat,var o kollade på huset i Nordvik,riktigt fint,får väl se om vi tar vårt pick o pack o flyttar dit framöver..känns dock lite vemodigt då man är van att bo nära stan om härnösand kan räknas till stad=)Jobbade hela dan igår från 700-till 2200 dryyygt,och idag 7-4 så det gick ju lite bättre..just nu håller vi på att lasta ut grejer ur våra bilar,vi ska lämna in på helrekond imorn,blir patriks imorn o min på torsdag,brukar vaxa o fixa med bilen själv då jag tycker det är kul,men känns som det inte finns tid till att göra det nu så överlämnar det till någon annan.Känns lite drygt bara med inlämning o hämtning av bilarna då jag får försöka fixa det eftersom patrik jobbar liiite längre bort.Syrran ringde just hon fyller ju 40 snart och fick en tandblekning i present av våra päron(,haha vilken idé va undra om det var min,man blir lite pantad av att läsa till tandsköterska=)det vart tydligen skitbra,8 nyanser vitare och hon hade helt normal färg innan,men kul grej=)nu har hon värsta pepsodent smilet=)nu blir jag sugen att göra igen..Nej nu är det dax för duschen o sen sängen snart..Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0