Japp friday

så var 1 vecka på praktiken överstökad,skööönt är lite jobbiht med praktik då man inte får betalt,man gör ju typ samma jobb som alla andra hade varit skojsigare med lite löning därifrån oxå,,hade allt varit såå roligare haha men men med min höga levnadsstandard och tanken på att jag är student så ska jag nog stänga limpsaxen.Fick polering idag då vi hade lite tid över,uteblivna patienter,inte för jag direkt behöver det  Zoom  blekningen sitter fortfarande i men så skööönt med tandvård,förutom lagning då=)Funderar på när jag ska göra laserblekningen måste ju prova det oxå kanske är bättre än Zoom,går fortare i alla fall,med Zoom får man sitta 1 timme med munnen öppen,inte sååå kul.Fick förresten sålt ännu en grej ut katalogen idag,har sålt grejer som jag inte ens fått hem haha..ska nämligen bli konsult o börja sälja inredningsgrejer,jag har katalogen men inte visningsgrejerna(dom är på väg),folk har dock redan börjat beställa av mig fast jag inte ens vet riktigt vad jag säljer,men kul att det går vägen,ska bli så kul när jag kan börja på riktigt,är redan inbokad på flera ställen=))Nej nu måste jag fundera ut var vi ska äta middag ikväll,sist var vi på Amenta men det var ingen höjdare,i köttväg hade dom kalvfile,lammfile dessa 2 djur äter jag inte o sen kyckling file,jag går inte ut på dyr restaurang för att äta kycklingfile det kan jag äta hemma.Jag har nog provat det mesta i matväg snart då vi äter minst 1 gång i veckan ute,ska kolla svenssons bar om dom har lediga bord nyöppnat ställe,på premiären var det fullt,kanske dom har görgod mat där.Nej nu måste jag skynda mig Patrik kommer strax hem o jag har inte ens duschat/Trevlig fredag kväll H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0