Måndag igen

haha försökte kolla lite hur man laddar upp bilder fick fram en bild på mig o erik en av mina allra bästa vänner,lite synd att vi båda har förhållanden nu och inte hinner träffas o ha lika kul som vi har haft förut men kul med parmiddagar o lite lugnare tillställningar oxå,vi måste ju bli vuxna nån gång vi oxå haha..idag har jag haft en relativt lugn dag på folktandvården har skdadat ett finger på nått sätt så jag sitter mest o tittar på då det gör skit ont att använda handsprit o handskar,förhoppningsvis läker det inatt så det blri bättre tills imorn.Var upp en sväng i Gallis idag o hämta posten i lådan innan den skulle sprängas,mamma bjöd på middag och hon hade gjort tårta bara för att jag skulle komma haha gullig hon är,hon har även köpt en helrenoverad villa i Nora som hon vill att vi ska flytta in i,jag skulle lätt kunna bo där men patrik tycker det blir lite låångt att pendla till sundsvall därifrån så vi får bo trångt här i älandsbro ett tag till,tills vi hittar nått större här,det vi har tittat på är så små hus vi vill ha stort då vi båda har hur mycket möbler som helst.Idag fick jag hem 3 kartonger med inredning fan vad kul,så nu är jag konsult och ska börja sälja,mellan pluggandet ,jobbet o praktiken o patrik,snacka om många bollar i luften hahah.Håller på för fullt att boka in mig på party hos folk o börja sälja.älskar inredning kommer nog få hyllorna överfulla här hemma=)nej nu måst ejag duscha ,gå igenom posten o läsa tidningen hinner fan inte göra nått efter praktiken är fullt upp med annat.Måste plugga imorn oxå då jag har tenta på fredag./See Ya

Kommentarer
Postat av: Pernilla Sjögren

Måste spana in huset i Nora någon gång! Det låter fint!!! Att du hinner med allt.... Vi hörs!

2008-10-29 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0