SUCK!!!!!

äntligen hemma trodde aldrig jag skulle få gå hem kl 2250 kom jag in genom dörren,blääää.Ångrar att jag bytte pass skulle ha jobbat imorn istället enligt schema,har lärt mig nu att lördagar är man uppe längre,vilket man inte är på söndagar då man ska upp tidigt på måndan så förstår att tjejen som bytte valde att byta med mig då jag är ny i bussen..Var tvungen att  fråga på slutet om det var oki om jag drog orkade inte mer,har iofs jour till 0700 imorn bitti,men vi brukar få gå hem vid 2200 nu drog det ut på tiden och hade nog blivit ännu senare om jag inte sa nått.Har jobbat sen kl 0900 i morse så det går inte att beskriva känslan av att vara hemma..hade en liten tanke på att KANSKE dra till erik ikväll o festa o  gå ut i kramfors,var ju såå länge sen,men det är ju bara att glömma nu är ju såå sent..vart sugen då jag hörde att dom festade,men men snart allhelgona då jäklar då ska jag njuta av en grogg,kommer inte ens ihåg sist jag tog en var nog i somras nån gång..skitväder ute och vi ska tydligen åka till Gävle kl 0800 imorgon bitti,patrik har köpt mera byggnadsställning,så han får ännu mer att göra på fritiden.Han har varit o köpt en massa fiskegrejer idag och det ser ut som julafton när han demonsterar grejerna haha men jag är nog likdan själv när jag ska posera i mina nya kläder eller grejer jag köper shoppaholic som jag är..haha..  nej nu blir det dusch o kanske lite indiana jones innan jag somnar/Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0