besviken

på vernissagen,när vi kom dit kunde vi inte få brunch då det måste förbeställas,så vi fick hotellfrukost istället,det gick det med,den var suverän=)men hon som skulle ha vernissagen det skulle ju börja kl 10 och hon var sen så halv tolv hade hon fått upp nån tavla sen hann vi inte vänta mer,jättefina tavlor,var sugen att köpa men 8500 kr kostade en jag var sugen på men då hade min thailandsresa gått upp i rök så jag fick avstå)=synd att vi inte hann se alla,var kul att se henne o hennes 6 barn  och man i alla fall 2 av barnen var hemma men dte var ståhej ändå haha,sen blev det ikea typ hela eftermiddan och jobb så jag kom nyss hem,är smått trött,så nu ska jag sussa,natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0