Bilder

satte in lite bilder tyvärr tryckte jag för många ggr så det vart ett eko,vet inte hur man tar bort det så det får vara så,är inte så insatt i denna sida hur man gör=)idag har jag varit på arbetsplatsträff och sen strosat på stan en stund,hittade dom där fina bokstäverna i trä så gulligt=)köpte även ett par nya promenadskor då dom jag hade på mig höll på att ta livet av mig,skavde som fan då dom är nya,kunde knappt gå till bilen så det var tvunget men snygg var dom o skön.sen vart det coop o storhandling till skafferiet,så man inte svälter ihjäl,knappast känner mig proppmätt jämnt och ständigt...har suttit på altan o ätit just o pluggat lite..strax ska jag åka på kryddparty hos Ingrid och samtiidgt hämta mitt paket från Jotex med ny gardinerna,hade tänkt gå men kan vara tungt att bära är ju en bilt..ja det var väl det..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0