Glad Påsk

ja då var det skärtorsdag då har jobbat och varit ,o handlat det mesta nu krockade några ggr i butiken med andra vagnar var så helvete med folk man fick stå i kö för att ta sig fram i gångarna,folk var som gamar,handlar som om det vore sista måltiden..sen var jag förbi kontoret en sväng för att önska lite bättre schema,men insåg sen när jag kom hem att jag missuppfattat lite angående tiderna på schemat så jag var där i onödan=)just nu håller jag på att fixa det sista,in i minsta detalj..vill ha det presis så där lagomt perfect..inte ett dammkorn=)som ni ser är spritbuffen uppdukad så snart börjar festen haha nej jag håller bara på att städa bokhyllan o ölen ska ner i jordkällaren på kylning=)
glad påsk alla kärringar o snygga karlar oxå för den delen min tupp kommer hem om om ca 24 timmar=)




Kommentarer
Postat av: Pernilla Sjögren

Herregud!!!

2009-04-20 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0