Glädjen

går upp o ner,det som händer brukar oftast ge nått god med sig på ett eller annat sätt..har just blivit av med kaninburen som står ute,ingen ville köpa den så jag skänkte bort den gick bara nån sekund så ringde Petra,dom var presis o hämta den,tung som ett as var den var tvungen att släpa deras släpvagn bakom huset för hand för att få på den,men nu är det så skönt att ha fått bort åbäket=)och en flaska vin rikare blev man tack=)har haft videokonferesn idag,därav uppstigning halv nio o trött som ett djur..tigris hade skitit på hallmattan då han inte kom in i källaren till lådan eftersom dörren var stängd,,blää..nu ska jag duscha o äta god frukost,och sen ska jag iväg på en anställningsintervju kl 2,känner att jag har tid med ett jobb till,eller hmm har jag det=)?ja det visar sig väl..tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pernilla Sjögren

Klart du kan ta ett till jobb! Du behöver ju faktiskt inte sova på nätterna om du inte vill! Det är bara hyckleri att man måste sova 6-8 timmar per dygn!!!

2009-04-08 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0