Ja då var helgen slut)=

usch snart måndag igen,ja vad har jag gjort av det jag skulle göra idag haha..åkte till mammis och åt jäätegod broccoligratäng blev min första måltid typ halv 2 trodde jag skulle dö av hunger=)kände inte för att äta frukost,köpte med mig en äppelpaj som vi gotta i oss oxå ..syrrans son pontus var där så han liftade med mig hem,vi stannade i gallis för grannen hade köpt present till patrik och det var inte lite heller,en exklusiv stor plåtburk med vin i med tappkran och en 12 årig whiskey så han lär nog bli glad=)grannen var beymrad då han sålt en moped för ett halvår sen till en annan granne för 5000 men inte fått nå pengar fast han tjatat,så han bad pontus gå dit o kräva pengarna och fick han inge pengar så skulle pontus ta hem mopeden och då skulle han få den haha,så pontus knata dit o den gubben hade inga pengar så pontus fick ta mopeden och körde hem den haha snacka om att pojken var lycklig,en jäätefin yamaha svart o röd,min förra granne är då för otrolig=)så generös..sen for vi hem till mig eftersom jag bett pontus att ta in ved så han fyllde hela källaren,så behändigt=)sen drog vi på sibylla o jag bjöd på middag,svängde förbi hans farmor o farfar oxå o hälsa på o sen hos syrran o höra hur det var i vemdalen,så jag har inte hunnit bada som jag skulle och inte varit o handlat mat heller så nu har man ingen matlåda imorn)=är så less på snabbmat..får bli yoghurt eller nått..nej nu ska jag hoppa in i duschen o sen sussa jobbar 9-22 imorn suck..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0