Långfredag

ja då väntar man på patrik han är hemma om 6 timmar=)fan vad kul..jag ska fara o jobba strax till halv 4a så jag hinner presis hem tills han kommer,då blir det att göra klar bottnarna för smörgåsttårtorna,blir en med hamburgerkött o pepparrrot och en med räkor o lax,sen blir det även 1 princess med gula påskkycklingar som jag ska göra själv hur det nu går haha o sen en med jordgubbar o carambola..har inte idas baka så,jag har handlat en hel del påsk kakor,3 lådor olika sorters delicato bakverk,en påsktårta delicato och en stor blåbärscheesecake och kanelbullar och you name it...räcker ju att man gör tårtorna bara det kommer ta tid..nästan billigare att köpa tårtor men så mycket godare att göra själv ..nej nu ska jag äta frukost innan jag hungrar ihjäl..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0