Torsdag

idag fick jag äntligen min bok i Patientundervisning så jag kunde börja skriva min tenta som ska vara inlämnad imorn,detta var nog ett av dom svårare ämnena,och boken var skit tråki att läsa bara en massa fakta och knappt några bilder,men intressant när man väl satt sig in i det,nu vet man vad KASAM betyder och hur man funger som person om man har höga KASAMpoäng..bla..så jag har suttit med den boken typ hela dan ,ska ta med den på jobbet imorn och ögna igenom om jag glömt nått innan jag skickar in det..sen blev det ugnsbakad lax,med spenat o kokt potatis till middag..och sen kom min systers familj o fira patrik ,vi snodde ihop en kycklinsmörgåstårta med polarbröd,avocadoröra,grillad kyckling,soltorkade tomater,lite tabasco o creme fraice,sallad. o gud vad gott det var,är inte så ofta man äter avocado.mums=)gjorde även en björnbärst tårta med massa grädde så vi vart proppmätta=)..nej nu ska jag ta en ducsh o sen ska vi krypa till kojs,vi ska upp realtivt tidgt imorn och åka till björkuddens hotell på vernissage,det är hon från tv annorlunda familjer som är där o visar tavlor,tycker dom är skitläckra och kommer ev att köpa en ,vi ska även äta brunch där alltså kombinerad frukost lunch så vi far dit efter vi vaknat typ=)ska bli skojsigt..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0