trött som fan

ändå sitter man här,o jävla stenjävel,var en sten stor som en fotboll på vägen o jag körde över den hade en tanke på att det säkert är nått mjukt,dessutom brukar ju störst köra först,, men tyvärr var det inte det,kan säga det dunkade bra under bilen,bara väntade att bensinmätaren skulle dra ner till noll att det blev hål i tanken,men det verkade klara sig,sjukt vad det finns mycket skit på vägen..är det inte hål,sniglar så är det sten..grrr...har jobbat i ullånger från 13 till 2130..var skitkul att träffa alla,dock tog allt längre tid än beräknat då alla ville höra min livshistoria,synd att gamlingarna inte har data kunde jag hänvisat till min blogg istället haha..nyss hemkommern efter jag varit hos syrran och tittat på deras nya inredning,sjukt snyggt,,vill haaa..en divansoffa i svart,en fåtölj som både agerar gungstol och har inbyggda fotpallar,en sjukt snygg matta och ett bord i svart skinn..klockrent...kostar dock därefter oxå..kanske det som är nackdelen..men men man lever bara en gång..när jag kom hem så var den svarta puman här ute med mimmi,dom verkade vara skitbundis tur att jag mindes ge henne p piller igår..vill inte ha nå gatukorsningar...tigris syntes inte till han sitter nog o trycker nånstans,men den här puman blev helt galen när jag tog in mimmi,den skriker som en stucken gris ute..hmm..aldrig hört talas om kåta hankatter,skumt?
pricken över iet idag är jag fått ytterligare en syselsättning,börjar jobba som kommunikatör,till veckan med 3 dagars utbildning,får väl se om jag hinner med att jobba där ska prova i alla fall,man lär ju känna lite nya människor om inte annat..nej nu ska jag bädda ner mig innan jag fryser ihjäl,har inte haft tid att elda så det känns som man är på Island igen..ska bli skönt när systemet är ordnat här så man slipper elda så ofta för att få värme..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0