Utmaning av Linda oki då=)

Tv-program jag brukar se.
* Robinson
* Rent Hus
* Lyxfällan
* Familjen Annorlunda

Fyra saker jag gjorde igår.
* Jobbade
* Åt pizza
* Mådde skit

* Städade bort festen

Fyra grejer som står på min önskelista.
* Få in fönstret i vardagsrummet.
*Att Patrik inte far till Norge mer.
* Att skolan kortar ner utbildningen.
* Få massage när man vill.

Fyra saker jag avskyr.
* Ostädat hemma
* När det blir för mycket måsten.
* När Patrik far till Norge.
* Att vara ensam

Fyra saker jag tycker om att göra.
* Resa
* Inreda hemmet
* Shop til you Drop
* Äta god mat

Fyra saker jag åt igår.
* Pizza
* Räksmörgås
* Toast med hamburgerkött,ost o pepparrot
* Princesstårta

Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till
(förutom de/dem ja redan har)
* Maja
* William
* Smilla
* Sanna

Fyra jobb jag skulle vilja ha.
* Översittare
* Mångmijonär
* Dagdrivare
* Stilikon
Fyra snabbmatställen jag gillar.
* Kinesmat take away

*Subway
*MaCdonalds
*Burger king



4 saker som jag ska göra under dagen
(idag).
* Åka skidor
* Äta
* Bada bubbelbad
* Städa bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0