Välgörenhet

gillar jag har själv varit Bergsgorilla fadder i typ 5 år..finns så mycket man vill stödja..men man kan ju inte ge till alla,bara det lilla man kan ge är bra nog..just nu har jag bestämt mig för att skicka ett morsdags paket till Lettland för att göra i allafall en fattig människa glad..200 kr ska man köpa grejer för,och sen kan man lämna det här på Hyddan i Älandsbro,genom att betala frakten på 70 spänn..här finns länken om fler är intresserade http://www.hoppetsstjarna.se/portal/page?_pageid=97,306394&_dad=portal&_schema=PORTAL   man kan även sätta in pengar så gör någon annan paketet åt en.,tycker man det är dyrt kan man ju gå ihop 2 väninnor det blir ju bara 135 kr per skalle och dom pengaran överlever du väl utan?.annars så har jag jobbat sen 9.00 och har jour nu på eftermiddan så jag ska tillbaks här om en stund..tänkte jag skulle hinna plugga lite Parodontit..annars så jobbar jag till 24 så det blir bingen när man kommer hem..på tal om 200 spänn så märkte jag just att jag tappat det,måste ha hänt igår,så går det när man har pengar i byxfickorna,hoppas du blir glad du som hittar dom..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0