Älskade Tigris

har fått ett nytt hem idag i Ullånger hos en farbror,känns lite vemodigt nu och har haft lust några ggr att hämta hem honom,men jag tror han får det bättre där..slipper han bråket med den svarta Puman här ute.Känns bra att jag kan åka o hälsa på när jag vill.Men känns väldigt ensamt här nu,bara Mimmi kvar,hon ser faktiskt så ledsen ut,jag tror hon förstår att Tigris är borta nu..hon går omkring o jamar o letar...)=snyft...
Annars har jag bara jobbat o jobbat har jobbat över 100 timmar på 9 dagar..men det går faktiskt bra slipper man sitta hemma i sin ensamhet..
Färgade håret brunt oxå,kul med lite förändring..
Var på crusingen i Kramfors i helgen o det var jätteskoj.
Snart ska jag se på Revolutionary Road med Di caprio,by the way kan jag ge ett filmtips The Duschess,den var rktigt bra..blev bara konfundersam då jag gillar att se 1800 talsfilmer o helst verkliga händelser,att kungarna hade älskarinnor på slottet som dom var med fast drottningen visste om det,drottningen hade ingen talan..man blir så arg..The Boylian girl är oxå sevärd samma stuk på den filmen..
Såg på tv igår oxå för en gångs skull tror det är 2ndra gången i sommar,iallafall såg jag en dokumentär om hur polisen jobbar i USA,dom placerar ut bilar som är till för att stjälas,dom har fått fast mycket brottslingar på det sättet,bilen som stjäls är styrd av polisen,polisen ser vart den är,dom kan låsa dörrarna och stänga av bilen med en knapptryckning..ganska häftigt..sen  hade dom även nån låda på polisbilarna som knäppte kort på alla reg skyltar,sen fick dom info direkt om bilen var stulen då lådan skicka info till bagageluckan där det låg en data..coolt..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0