Snigel i svansen

upptäckte just ett par ögon i mimmis svans o fy fan det var en snigel..det var nästan jag spydde..men jag fick bort den som tur var annars hade man kanske haft en snigel i ögat i natt..
ja vad har man gjort annars då..i torsdags hade jag stor städddag när Putte var borta hos pappa sin o jobba,så jag fick ordning i lite skåp o grejer igen..på fredan ja vad gjorde vi då hmm..vi var på stan en sväng shoppa lite kläder o mat..sen blev det görgod middag o film i sängen..jag boka även biljetter till Jonas Gardells show här i Härnta 4 september,samma helg vi ska åka luftballong så jag hoppas det inte krockar med det,får väl annars göra nån annan lycklig,för upp i luften ska jag..bokade även tågbiljetter till Östersund då jag ska till skolan nu i september,boendet har jag bokat förut,skönt att ha det ordnat,ides inte åka bil är ganska trist att köra 50 mil själv..på lördan var vi till Kramfors hela dan på utbildning,vi var ett glatt gäng på 19 pers o vi hade då skitskoj,Träffen hade catering åt oss så vi åt görgod fläskfile bla...sen blev det middag hos mammis innan hemgång o mys o film i bingen igen..I like...idag har vi pysslat lite ute,plockat med ställningsmaterial i puttes alla släpvagnar o sen blev det lunch på nya Thaistället i stan..vi gick även igenom ett förråd med Puttes gamla saker i och snacka om jag blev glad när jag hitta en hel oöppnad kartong med en Arabia matservis,killar kan då inte uppskatta såna saker;Arabia är ju svindyra grejer..känns skönt att dom är i min ägo nu kommer få bra användning för dom=)till middag åt vi en LCHF ugsnpannkaka som var underbar o sen bubbla vi o myste o nu har Putte åkt,så nu är man själv i 12 dagar igen,trist)=men men bara o härda ut,är ju ledig 2 dagar nu jobbar inte förräns onsdag så man kan ju alltid sitta o plugga i brist på annat..By the way hade min kisse Dennis som bor hos mammis varit borta i 3 dagar så jag hade tänkt sätta ut en efterlysning imorn,har varit så orolig,men som tur var hittades han idag han hade blivit inlåst i ett förråd stackarn,gammkisse han är minst 12 år den rackarn..nej nu ska jag se en rysare igen,Ilove it=)Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0