Thailand dag 3

tankte sova da jag ar trott men moste ju uppdatera lite av resan..

i onsdags shoppa vi jarnet..provade som sagt thai massage vilket innebar att dom vider o tanjer kroppen,och det var riktigt bra do man hade ont overallt efter flygresan..blev en hel del shopping oxo..har hittat det jag soker i inredningsvag,jag moste oka till patong non dag och hitta en grossist bara,kanske man kan borja importera lite..

igor tog vi en tuk tuk en liten oppen bil till Kata och shoppade jarnet dar,solade aven och tog forsta doppet i poolen.jag kopte aven internet for 1 vecka do man for sitta i lobbyn och surfa 1 timme om dan,annars finns det aven intrenet om man vill 20 min om dagen gratis men tycker det ar lite lite..gjorde aven 1 timmes fotmassage,och jag somnade haha

idag gick vi till stranden karon Beach,hyrde solstol o badade,hittade och kopte aven kokosnotter man kunde dricka,vilket jag saknat sen brasilien resan..guda gott,synd det inte finns i sverige..blev aven nogra drinkar (dom forsta)i poolbaren..sen har vi atit god mat,shoppat lite till och jag provade 1 timmes oljemassage..den var lite skum haha..men skon..nar jag log pa mage so drog hon ner mina trosor under skinkorna,da hon masserade skinkorna oxo..sen fick man ligga pa rygg utan bh,kandes lite obehagligt,men som tur var masserade hon inte mina brost..+)hade aven en okand tjej i samma rum som jag,en tursit,som lamnade rummet efter 30 min vet dock ej varfor.idag skulle jag prova yoga po hotellet men det var inga andra som ville prova idag,sa jag strunta i det..var med po vattengympan istallet som finns varje dag..nej nu ska jag dra vidare till rummet,ar mycket mygg po kvallarna och jag kanner dom biter mig nu fast jag sitter i ett glasat rum..fortsattning foljer..

PS.jag provade en troja idag men den var for liten,vissa klader ar jatte smo i storlek,och det fanns inge storre po just den trojan,so jag gick vidare en svang,nar jag gor forbi dar igen,ropar saljaren madame come in we have XXL only for you..haha var nogra som fick ett gott skratt aven jag..do hade dom hittat en storre troja..som passade..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej du lyckliga semesterfirare!



Verkar som om ni har en underbar start på semestern, det är du väl värd efter allt som du slitet med den sista tiden, plugg, jobb osv.

Kan bara drömma om hur underbart ni har det :-)



Kollade in på hotellet som ni bor på, superfint!

Här har det snöat litet idag om du vill veta hur vi har det i kalla tråkiga sverigt =)



Hade gott nu och njut av allt va Thailand har att erbjuda! Kram

2009-12-11 @ 18:04:10
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0