Bitter

ångrar att jag inte följde med till Mjölby!!!hade vi kollat upp lite bättre så var det flera par som vi umgås med härifrån som oxå är där,dessutom bangade ju 2 grabbar ur bilen så det hade funnits plats för mig,dom verkar ha skitkul,värdparet har hyrt en hel camping så alla bor i egna stugor,sen har dom även fixat minibussar som körde dom till krogen igår och ikväll blir den stora festen med nästan 100 pers..nej själv sitter man nykter hemma hela helgen o är bitter..inte blir det bättre av att han ringer i mellan åt och man hör hur kul dom har=)suck.hade nästan en tanke om att ta bilen o fara ner jag med igår men kändes lite vääl långt..jaja unnar patrik o ha roligt denna helg utan mig,skönt att vara ifrån varann  o sakna lite..hoppas jag får nått fint när han kommer hem=)min fredagkväll bestod av lite huvudvärk,te och sen betsa jag lite möbler i mörk rosewood färg,belv skitsnyggt,furumöbler är nog det fulaste jag vet,så allt ska få lite bets på sig,glömde mina favvo vinterskor i gallsi igår och åkte hem i ett par illrosa foppa tofflor istället haha fult,måste fara dit o hämta dom och packa lite mer kartonger..har ett inredningsparty ikväll så måste förbereda för det oxå,har lite ont i huvudet idag oxå,tror jag har vätskebrist..eller så är det för att jag sovit för länge vaknade vid 8 men somnade om av lathet..blev tidig kväll igår typ 11 tror jag försökte se lite på Patrik 1,5 men somnade mitt i allt ihop..nej nu måste jag kliva upp ligger fortfarande i sängen..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0