Friday

jupp onsdan jobbade jag hela kvällen o igår for jag till bjästa för att hämta min tvbänk med en hyrd lastbil..när jag var på väg dit gick min jacka sönder haha gick inte att dra ner dragkedjan o jag hade dragit upp till halsen,fick lite panik då jag skulle på perfecthome party i nordingrå efter bjästa,men tacka gud för hårspännet jag hitta ,så jag fick av mig jackan inte så snyggt att ha party med jackan på...blev sen kväll var inte hemma förään typ halv elva..o sen upp 6 imorse,och iväg på praktik,skönt att man bara har 2 veckor kvar nu..slutade vid 2,skönt att sluta tidigt var på stan en sväng o köpte en gullig alla hjärtansdag present till min andra halva o nu slappar jag innan jag ska iväg på jobbet 4..trycker i mig lite tårta oxå,svärmor fyllde år men har inte haft tid att vara där ännu,så jag har fått tårta hem=)nej nu måste jag göra ordning matlåda blir smörgåstårta i den=)trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Linda

JAMMI för smögåstårta =)

Inte så illa med sånt i matlådan ;-)

2009-02-13 @ 23:18:36
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0