Gräsänka

patrik har åkt till Mjölby med polarna var tanken att jag skulle med men det var mest grabbar som skulle vara där så då strunta jag ii det..martin i Mjölby fyller 30 så dom ska festa hela helgen..idag var sista dan på praktiken ,sköönt nu är det maj nästa gång som gäller..köpte en tårta till Fiskeaffären där jag fått stå med min bil och ha motorvärmare då det inte funnits nån ledig på folktandvården,dom vart riltigt glada då jag inte hade behövt betala något,bra med kontakter=)idag har jag även hunnit med att  köpa ett skrivbord,2bokhyllor,en hurts,en extra bänkskiva och en 2 meters spegel och en garderob,allt i vitt,måste ha ett kontor i huset där jag kan studera i fred..sen har jag varit o levererat grejer till Ullånger o hälsat på gamla jobbarpolare,packat i Gallis o ätit middag hos morsan,så nu är jag hemma igen,hade en tanke på att gå ut i kväll,men orkar fan inte,blir att se en film bara o mysa med katterna..Trevlig fredag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0