Söndag

japp då var helgen snart slut då)=det går fort..igår var jag så trött så jag stupa i säng,jobbade 9-23)=hann dock fira alla hjärtans dag typ halv nio på morron haha..idag blev det lite för lång sovmorgon,rafsade ihop en försenad kaka till mammis på alla hjärtans dag och sen blev det att lämna bilen i Lugnvik för lagning, så nu är man billös några dagar och måste samåka,och kliva upp halv sex för att köra patrik till jobbet,suck..sen snabbt iväg till Ullånger o lämna lite varor,har aldrig hänt att nått gått sönder men tyvärr hade några formar spruckit i frakten)=sen blev det middag o kaka hos mor o far,och till gallis för att packa lite grejer,packade en kartong sen ides jag inte mer haha,nu slappas det mest bara mimmi ligger i knät o bara myser hon är såå god o växer så det knakar..är lite ledsen idag då Vanja våran vita katt som vi gav bort,har fått somna in då det var för mycket fel på henne,skrek konstant..så det känns lite jobbigt,hon var ju så god stundvis,det enda minnet man har av henne nu är bilder och nå vita tussar med hår som jag fortfarande inte fått bort fast jag tvättat ..nej nu ska jag mysa blev sugen på det..Natti natt
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0