Förbannad

tänk att man kan bli så förbannad från att vara så glad..fick ett samtal det var en telefonsvarare ,från min telefonoperatör,som berättade att jag har en skuld,jag betalar mina fakturor per autogiro,så då kan man inte ha skulder!!!..så jag ringde upp min operatör..OCH FICK PRATA MED EN RIKTIGT OTREVLIG SUBBA,SOM MENADE ATT JAG HADE FEL FAST JAG HADE RÄTT,till slut var jag tvungen att säga till hon att hon inte behöver vara otrevlig,då skulle hon presis säga att jag är det men hon hejdade sig..till slut såg hon att jag hade rätt,men var ändå otrevlig..och sa bara adjö när hon la på..hon har förstört min kväll..jag borde ha avslutat med denna opratör men ändå var jag så dum o förlängde istället..men nu har jag ringt upp igen och dom skulle be en chef ringa mig imorn,då ska jag beklaga mig,jag kan ta mycket men inte detta,hon nästan skrek i telefon..GRRRRRRRRRRRR,kanske får man nån kompensation för en förstörd kväll.NATTI!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Att du blir så berörd! Du vet mycket väl hur man får gå på i det här jävla livet för att klara sig... Fast jag håller med om att det var dåligt från operatörens sida! Operatörer hit och operatörer dit!

2009-01-29 @ 16:14:37
Postat av: Pernilla

Jag är också förbannad ska du veta Heidi... Vilket jävla rättssamhälle man lever i. Inte konstigt att världen ser ut som den gör.

2009-01-30 @ 22:59:13
Postat av: Pernilla

Betyg går ju före förnuft så att säga.

2009-01-31 @ 01:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0