Jepp

ledig idag sköööönt,har vart med mimmi en sväng o hälsat på mammis,vi letade vanja i mammis 3 våningshus men såg inte en skymt av hon,hade tydligen hittat ett riktigt bra gömställe,för efter en stund kom dennis fram o han hade oxå varit gömd vilket han aldrig är haha men huvudsaken hon kommer fram o äter till att börja med nu vilket hon gör,hon  har dock änu inte visat var hon gömmer sig på dagarna,kommer bara när det passar henne,skum katt..,hann även titta till lyan min o hämta lite grejer..for förbi syster oxå för att se vad mimmi säger om det,tänkte kissen skulle få bo där över helgen...kan inte lämna en sån liten bebs hemma själv..just ja vi var på husvisningen idag IGEN på huset med stort H,man reflekterar mer andra gången man tittar...nu går vi vidare med detta o ser vad som händer...blir vi husköpare eller inte?spännande=)håller på att tvätta för fullt just nu hinner inte göra det imorn då jag ska jobba över börjar 9 o kommer hem vid 22 tiden..såg en bra dokus på tv idag by the way om semesterfirare i thailand,var kul att se då vi själv planerar att fara dit i mars..tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant program! Så ni funderar också på att åka, vi med men inte förrän 2010/2011. Skulle vilja åka tidigare men tror inte det är så lyckat att sätta en 2,5åring på ett plan i 11tim när han har nog svårt att sitta still i 30min=)



2009-01-15 @ 17:16:45
Postat av: Linda

Glömde fylla i att det va jag som skrev inlägget ovanför=)

2009-01-15 @ 17:17:25
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0