Ont

helvetet vad ont jag har i axlarna efter träningen igår..FAAAAAAAAAAAAN....gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh...o nyss märkte jag att kylen pajjat..kul..o patrik sover,ropade några ggr men inga livstecken..så blir väl att slänga det som är varmt imorn,orkar inte ta itu med det nu..har haft praktik hela dan o sen jobbat från 16 till nu.,och nu har man jour till 0700 tur man sover hemma i alla fall...snacka om slut...idag har jag handlat på lunchen en snabbis nått riktigt tråkigt,en kattsandlåda med tak för 260 spänn..öhh billigt..är så less att ha sand över hela badrummet..men märkte nyss att katten törs ju inte gå in där..haha..jaja jag har spänt upp luckan i alla fall kanske det går bättre nu..dessa katter..=)katten luktar dock godare idag,vet inte om den rullat sig i lådan eller vad den gjort då hela den stank igår..jag fick bada katten 3 GGR...snacka om att den hade panik..neju nu ska jag läsa dagens tidning innan den blir gammal..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0