Söndag

fredan hände inte mycket var sjukskriven pga av influensa,kände dock att jag kunde jobba helgen då jag blev bättre så jag ringde om det men arbetsgivaren ville jag skulle vila i helgen,,och det var skööönt hade annars haft lång pass 7-7 både lör sön..vi var på middag hos niklas o johanna på kvällen blev tacos o film var riktigt mycisgt..på lördan skulle vi hem till mina päron på middag men jag började känna mig sämre så vi blev hemma istället...idag var vi ute en sväng för att få frisk luft då jag bara varit inne nu i flera dagar..var riktigt kallt men skönt att få röra sig lite ändå..har presis kommit hem från våra päron ,vi var där på middag jag hade med mig nån kaka o en finsk film jag laddat ner som vi såg,den var faktiskt riktigt bra..idag har jag fixat ett litet stopp i trappen upp till sovloftet då våra 2 gamla katter,speciellt vanja springer upp på en gång när dom kommer in..sen sover dom hela dagen o kvällen o busar på natten med kattungen..men nu är det stopp där,ska försöka lära speciellt vanja o vara lite mer social o vara inne i vardagsrummet o köket med oss,får väl se om det går,hon fick nästan panik när hon märkte att hon inte kunde springa upp o lägga sig när hon kom in ,så då ville hon ut igen..dom får ju sova så klart med oss uppe på natten men det här vill jag lära dom på dagarna dom kan sova i soffan om dom vill..men jag tror inte det går inte med vanja..hon är ju en omplacerings katt vi är 3dje hemmet,så hon verkar lite skadad hon kommer bara o myser i sängen,så vi har funderat på att ev göra oss av med henne,vad är det för mening med en katt som man inte har nått sällskap typ alls av-.tiger han kommer i alla fall o lägger sig i soffan o kattungen har man i hälarna hela tiden..nej nu ska jag mysa lite i soffan o sen nån film,ja just ja måste betala räkningar oxå jag som alltid gör det i tid har inte haft en tanke på det nu när det varit så många röda dagar..)=Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0