Söndag

vaknade i morse av att jag trodde jag försovit mej,var så skönt att inse sen att det är ju söndag haha..blev lungt igår,inge vin men gudomligt god mat o kaka,filmen var oxå helt oki så det blev lyckat,orkade inte dra iväg nånstans..idag har jag donat lite ute tagit bort belysningar i träd o buskar,sen blev det en skidtur bort till niklas o fira alice som fyllde 1 år,så man riktigt tryckte i sig godsaker med gott samvete=)nu ska jag börja göra ordning lite rester av tacosen,vi har ju inte hunnit äta lunch idag..så det blir lunch/middag nu..sen måste jag fixa nått annat att ha i matlådorna tills imorn blir nog panerad fisk..känns som man bara äter o äter=)blir ju fika oxå hos syrran ikväll innan det blir kväller=)tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0