Party

ja då har man fyllt 31 år,blev en stor fest här.vi var nog närmare 30 personer.fullt hus..blev bastu o bad till 4 på morron så man var ganska mör igår..erik o linda kom hit oxå men husvagnen,som dom lämnat här då dom åkte till sthlm i lördags..så vi får låna den om vi vill men putte är ingen husvagnsmänniska så jag får nog nöja mig med att bara titta på den=)fick jättefina presenter bla en cykel och en massa blommor...igår var vi även hos min bror o hälsa på och sen for min kusin hem,trist var så kul när dom var här..annars hade vi en lugn lördagkväll,åt god mat,bubblade och bara tog det lungt..idag ska jag städa o putte ska iväg o fixa med båten som han ev ska byta bort mot en skoter,räcker gott o väl med 1 båt då vi knappt har tid att fara med den...ikväll vet jag inte vad som händer,funderar på om vi ska se grottmannen på mannaminne eller gå på bio och se Falck..by the way så har vi blivit bjudna att åka luftballong med paret som gifte sig,så förmodligen blir det nu i augusti och över sundsvall.får väl se hur det går för mig då jag har lite höjdskräck=)men upp ska jag..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0