Tjohej

i torsdags jobbade jag nån timme o sen for vi till Lilltjärn o bada ,killarna åkte vattenskoter o skidor,vi fixade klart i flott stugan med matbord o grejer..igår hamnade jag på Fläsians camping fick skjuts med Lundgren,Erik o andreas med respektive var där o husa..sen hamna vi på gatufesten fast jag prata illa om det då jag tycker det är alldeles för mycket folk där..var lika trist som förut så det blir nog inga fler ggr..fick skjuts av ludde till härnta på natten missade ju bussen..brände 800 kr på några timmar ganska bra gjort det..sökte upp putte i härnösands uteliv o  sen tog vi en taxi hem..så idag har vi varit skitdåliga,mammis kom förbi med pizza då vi höll på att dö av hunger...skit dåligt ställe jag beställde på..Pinnocio i stan...jag ringde 1105,dom sa att vi kunde hämta om 20 min alltså vid typ halv tolv..morsan for dit och då hade dom inte ens satt på ugnen..så hon fick vänta på att ugnen skulle bli varm..så hon fick pizzan 1215 snacka om kasst..hon fick en bea som tröst..öhh..och sen hade ju jag tagit kebabpizza och då hade dom skickat en bea till mig med..kasst..kebabpizza med beasås..blääää..patrik har haft svensexa här hemma idag.dom kidnappa tommy i stan..på eftermiddan och sen hade dom nån frågesport o svarade han fel fick han bada i fontänen på stan haha..sen kom dom hit 9 pers och dom har bastat badat och åkt vattenskidor..heela dan  o jag har suttit inne o suktat över att få vara med o festa ,,men det gick ju inte..inga damer..så nu har dom åkt med taxi in på krogen så jag antar att jag får hämta putte inatt..nej nu ska jag kolla om det går nån bra film..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0