Toblerone

ligger i sängen o äter toblerone,surrar lite med emma om plugget som börjar snart igen första tentan är 14 augusti så snart dax att börja läsa igen om tandtroll..
vad har man gjort jo har börjat jobba igen min semester är slut..har haft kännedom om mitt magsår i några dagar,
var på härnösands stadsfest i helgen,på fredan var vi på roffesbåt  mitt istan bakom skeppet,hur kul som helst,,annika o andreas bodde här i husvagn ..på lördan kom erik o linda,förfest på samma båt och sen efterfest till kl 0700 på söndag så igår var man halv död..vi var typ 9 pers som tog en mini buss från stan..idag har vi påtat hemma..ja just ja fönstret är på plats i vardagsrummet..vi fixa lite lister idag..sen har vi klippt gräs,köpte en åkgräsklippare här i veckan..annars så är skramlet under bilen realtivt bra..ska bara göra en fram vagns inställning..och sen även byta stötdämpare bak..ringde idag till Mercedes och jag kör in han på fredag till sundsvall..
får väl se hur lång tid det tar att serva den,lacka hela sidan,byta backspegel och ruta..ringde även folktandvården idag,har fått karies i en molar i underkäken,synd att det skulle komma just nu när man inte har praktik,men kanske man får lite rabatt ändå=)grottmannen har jag oxå bokat in oss på..är ju sista dagarna nu för säsongen så på onsdag ska vi till manna minne..kanske man hamnar på kramms onsdags bus sen oxå får väl la se=)tjingaling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0