Bastuflotte

fick tag i en av en slump idag,har spanat på en bastuflotte här på andra sidan fjärden,idag kom en granne i alla fall o presentera sig och fråga om vi skulle sälja våra stora tunnor vi har bakom garaget då han ska bygga flotte,jag sa att jag skulle höra med putte då vi funderat på att bygga bastuflotte,då sa han att han blev erbjuden en på andra sidan men att den fortfarande är till salu,så jag for dit o kolla och fick tag i numret av en gubbe där på varvet,så jag ska träffa säljaren imorn kl 16,och blir det köp så drar vi hem den med våran båt..är en riktigt stor flotte säkert 10 ggr 10 meter,med en stuga man kan typ sitta o äta i  med stora fönster runt om och en mindre bastu i en separat stuga,ser riktigt fräscht ut..hoppas hoppas det är nått att ha,låter och ser nästan för bra ut för att vara sant=)annars har jag haft praktik idag,varit till syrran o fått hjälp att färga håret platina blont,ätit laxsallad och nu ligger jag bara o jäser=)ska ta o rycka upp mig o tvätta lite o denna gång hänga det ute,luktar ju så gott av nyklippt gräs nu då både jag o grannen donat..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0