Bilolycka

idag har jag assat en käkkirurg hela dan från 8-5 och det var så kul,vi satte in en massa implantat och drog ut tänder,blev ganska blodigt imellan åt,såg presis ut som nån som varit med om en bilolycka i käften..vi skar ju  upp så man såg käkbenet,ibland var man fan tvungen att titta bort haha..var o hämta ut mina filmer idag,lämnade ju in 3 videokamera kasseter för tillverkning på dvd,när jag beställde dom skulle det kosta 500 spänn men när dom kom skulle det gå på 1000 hon hade sagt fel,men jag stod på mig och fick det för 500 var ju dyrt ändå,för 2 dvd..ska ta o köpa mig en videokamera framöver kan man titta på det man spelat in genom tvn...har varit o levererat lite kryddor idag o hälsat på syrran,hade med mig ellos kläderna som inte passa mig och det mesta passa henne,hon var även hit en sväng o hälsa på och jag klippte lite gräs,men nu tog soppan slut,måste köpa en ny klippare som är självgående eller en åkgräsklippare rent av är ganska mycket att klippa,nej nu måste jag packa..ska till Österström utanför Indal(Sundsvall )imorn bitti kl 7,och bo på en herrgård i 2 dagar,har utbildning med jobbet..vi ska bla få lära oss konflikthantering,tycker jag är intressant jag är ju knappast konflikträdd när det gäller=)tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0