R.I.P Erkki Känsäkangas

min farfar är död,fick veta det idag vid 10..har inte träffat han på ca 3 år..då han bor i Finland,vilket jag ångrar nu...blir begravning i slutet av denna månad antar jag..hade ju tänkt vi skulle åka på bil semester i Juli så Patrik får träffa släkten ,men nu ser vi ju alla på samma ställe,synd att det ska vara av en sån tråkig anledning..kommer bli en högtidlig begravning då min farfar var krigsveteran,han var stolt  med i finska vinterkriget  men även tvingad att vara med i kriget vid förintelsen,då han blev utsedd som SS-korpral,han vägrade skjuta men blev då skjuten själv så det var bara att lyda order..
..trist att min praktikplats inte tog hänsyn till att jag har sorg jag fick till och med sluta senare än det var tänkt..)=

annars så klippte jag gräs när jag kom hem för att skingra tankarna..och sen blev jag bjuden på middag hos svärfar som fyllde 65,trist att inte patrik var med då alla syskon o respektive var med och så jag då..nej nu ska jag ta en dusch och sen blir det bingen..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0