Blod

skulle in till stan o bilen var täckt i blod,tydligen har katterna legat på min bil och brottats..kul..not nu förstår man ju var alla repor kommer ifrån..måste köpa en presenning o täcka bilen på kvällarna,är det inte blod så är det tass avtryck..blev att fara in till stan i automat tvätt,blir ju bättre att tvätta för hand,men ides inte är ju typ samma pengar det gäller ändå.blir nästan dyrare att tvätta själv..sen var det en sväng på banken o hälsa på och på dollar o  köpa sånt man egentligen inte behöver..nu har jag presis gjort pasta carbonara o ögnat igenom nya jotex katalogen,så nu ska det beställas nytt..nej nu måste jag förbereda mig för jobb..TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0