Fredag=)

igår hände inte mycket då jag jobbade heeela dagen..men idag händer desto mer men jag ska ändå försöka ta det i snigel tempo,inte stressa=)har presis skrivit klart veckans tenta om Pedodonti alltså barntandvård,skönt att ha det bort gjort..ska göra mig klar för att åka till Fresk och kolla på bårder,ska ha en snygg bård i vardagsrummet.Sen kl 14 har jag videokonferens om Oral hälsa med en spesialist tandläkare..o sen ska vi låna en flyttbuss och åka till Gallis o hämta mina möbler..så hela dagen hoppas jag går smidigt..patrik köpte kartonger igår så man kan packa ner det sista,och en tv antenn då inte fnns nån i huset..pappa min var i huset o kikade i går på väggen där jag vill ha ett fönster,och han har ett sproilans nytt 3 glas hemma 1200 ggr 1200 som  skulle passa där och som vi kunde ha där,han hade även eldat och skottat taket ,han är då för gullig min pappis=)nej nu ska jag börja med att klä på mig i alla fall haha tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0