Friday

igår så städade vi ur det sista i huset o var på Coop o storhandla,for till Ramvik en sväng med varor o sen hem till mammis o titta på fönstret som vi ska få installerat..ska försöka få det gjort tills patrik kommer hem från norge tills nästa gång,blir en liten del av alla presenter han ska få när han fyller 30..han fyller ju år den 3 april men kommer tyvärr vara i norge då så vi firar till påsk istället..sen var jag förbi grannen en sväng oxå o han hade köpt mig ett påskägg fullt med godis,han är då för gullig=)nu har vi presis ätit ugnsbakad lax,äkta potatismos,räkor och citron o dillsås,skulle göra kladdkaka men hade inge socker hemma så syrran kom förbi som en räddande ängel med socker..nu slappar vi mest o jag gruvar mig för att jobba helgen har bytt lite pass..så jag jobbar 7-7 lördag och söndag o patrik far på söndag...USCH vill inte vara hemma själv i 12 dagar igen..by the way kommer jag byta arbetsplats i firman oxå då jag bestämt mig för att bli omplacerad,trivs bra på JS så inte aktuellt att byta till något annat,däremot byter jag stället jag är på..så ska bli spännande att se hur det kommer att bli,alltid kul att utvecklas o lära känna lite nyare människor..antar att detta kommer att ske redan till veckan..nej nu ska jag passa på att mysa då jag inte kommer hinna göra det i helgen..)=trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0