Ikea

idag vakna jag vid 7 hmm skumt var ändå uppe till halv ett inatt...men jag försökte sova om till 9 o det gick bra..blev en sväng till gallis o hämta varor o sen hem till morsan o packa upp allt o sortera var hela 7 kartonger med grejer efter 2 partyn så det var mycket att hålla reda på,sen iväg till ullånger o lämna,och en sväng på gammjobbet o hälsa på,sen blev det ramvik o lämna grejer där o sen hem,niklas skulle kommit idag o fixat tvn men det blir imorn istället..och pontus skulle komma o skotta o ta in ved men det blev inte heller av idag,så jag jag fortsatte försöka få ordning hemma,eldade o skottade snööö..syrran ringde o ville ha med mig till ikea så vi for dit vid 17 kom juste til ramsås o internet=)hittade en massa skoj till huset,handlade kläder o allt möjligt,glömde dock totalt bort min favvo butik Peak men det får bli nästa sväng ..nej nu ska jag surfa vidare o sen hem o duscha..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0