Less

less på att vara hemma själv o less på att patrik är i norge,pallar inte att han far igen,Igår kom niklas o skulle fixa med tvn men det gick inte,ringde till en tvtekniker som skulle komma men som inte kom,när jag skulle fara o jobba hitta jag inte bilnycklarna,letade som en tok o har typ gett upp att hitta dom..har fan letat överallt,blir så förbannad dom ligger ju nånstans,för sist jag hade dom var efter ikea när jag kom hem efter ramsås,jag glömde påsarna i bilen o sprang dit sen dagen efter var nycklarna borta,har letat överallt..blir så frustrerad..så igår efter jobbet for jag till skog o hämta reservnycklarna typ halv elva på kvällen,skynda mig hem för att se om dom var inlåst i bilen men nää,,fan oxå,,jaja dom kommer väl fram så småningom dom är ju hemma nånstans om inte jag eldat upp dom..nu sitter jag i ramsås o har presis skrivit klart veckans tentor..måste hem o äta frukost o vänta på tvteknikern,sen in på stan en sväng o träffa frida som skulle reklamera en vara som gått sönder i leveransen..o sen börjar jag jobba 4..men skönt att vara ledig i helgen fan man kanske skulle gått ut..Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0