Måndag

japp blev stressigt igår på ettermiddan,vi hann hatta lite snabbt med städningen av bil.tvnn hann vi inte greja med..vi kom i sista stund till sundsvall..jag köpte med pizza hem o gjorde kassler ala jakob till lunch idag,sen försökte jag fixa tvn men nada,kopplade in en antennförstärkare,eldade  o sen kom syrran och vi monterade den stora gästsängen nere och jag satte upp några tavlor o gardinstänger med en super borrmaskin jag hittade,patrik är verktygs fantast o  denna var då verkligen fantastisk=)i morse fick man kliva upp tidigt för att elda o sen jobab från 9 till typ 21,så nu sitter jag i ramsås o surfar lite..urban var i huset på ettermiddan o eldade o försökte även han med tvn så man har en varm lya att komma hem till i alla fall..har även fixat adressändring idag o hemförsäkring o flytt av tidning,fan vad mycket där att hålla reda på..nej nu ska jag surfa vidare innan jag ska hem=)Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0