Oj

vad helgen gått fort men gud vad mycket vi hunnit med..på fredan köpte jag bård och vi satte upp den på ett kick blev jättefint,sen åkte vi och bytte bil till en flyttbuss och for till Gallsäter och lånade en stor släpvagn med kåpa,sen kom svärmor o svärfar o hjälpte oss att packa in typ alla möbler och en massa i deras bil..så vi var inte hemma förääns vid halv tio,då lät vi allt stå ute inpackat  i bilar o släp i i Ramsås för att åka till nyhuset på lördag morgon o packa ur,Niklas följde med för att hjälpa till..när vi skulle lasta ur släpvagnen så gick en vajer av så vi fick lyfta det tunga taket,det kan inte alltid gå smidigt,så vi förlora en massa tid där..fick lämna släpvganen då det inte gick att använda den mer...sen tillbaka til Ramsås och hämta mer grejer o tillbaka,3 svängen så följde Urban med istället för Niklas var tvungen att gå,sen kom även Tommy och bar så vi hade stor hjälp av alla..igår vid 17 for jag o patrik till Gallis igen för att lämna släpvagnen,hyra en ny släpvagn och packa det sista,morsan o farsan kom oxå dit o packa deras bil full,och sen drog vi alla ner till huset igår kväll..så igår var man mör,så jäkla ont i ryggen..jag o morsan for till Ramsås en sista sväng vid 21 för att hämta kissarna..o tömma kylen..sen ringde det o vi blev bjudna på en fest hos en granne där i Norrstig men vi tacka nej då vi var så trött..så vi  sov första natten i huset igår,kändes lite konstigt o jag hörde en massa ljud,katterna levde om som det brukar vara när det är nytt ställe så man har sovit så där..idag vakna vi tidigt för att elda haha undra hur det ska gå när patrik är borta när jag ska elda får ringa om hjälp om det inte går..sen satte vi upp tvantennen och for till Gallis för att lämna släpvagn o packa det sista..nu är vi i Ramsås o hämtar lite grejer o sitter på nätet här.då vi inte får bredband förääns om 2 veckor till huset,så vi lämnar skrivbordet o datorn här i Ramsås så jag far hit om jag ska surfa..har just ätit lunch hos svärföräldrarna,har packat lite mer grejer i bilen och nu ska vi till huset o lämna grejer o kolla att tvn funkar,städa bussen o tanka den o köra tillbaka den till Älandsbro för att byta till  Patriks bil,då jag ska köra han till Midlanda vid 17 får väl se om jag orkar fara på Ikea en sväng. usch vad jobbigt det är att flytta känns som det kommer ta flera veckor innan allt är på plats,måste rensa ut en massa oxå eftersom det annars blir för trångt..ska njuta när detta är klart..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0