Skönt att vara ledig idag kanske

nej behöver semester snart,fast jag inte jobbat så har jag haft fullt upp ändå..kan aldrig riktigt slappna av,inte ens när jag äter..vaknade 7,men drog mig till 8 fan förut kunde jag sova till 12..sen satt jag hela förmiddan o ringde..fixa p-piller till Mimmi,adressändring,telefon,bredband mm.sen vart det att fara till stan en sväng o hämta färg,blev sponsrad av Öbacka måleri med färg,golvpapp,tejp,spackel,fan vad sköönt med kontakter=)behövde bara fixa lite rollar o penslar..varit på Folktandvården o inkasserat lite pengar o sen till huset för att spackla,spacklade klart hela vardagsrummet så nu är det bara att vänta att Patrik kommer hem så vi kan börja måla..var sån ful färg ,så nu blir det cremevitt..hatar iofs väv,men nu är det väv där..och om vi ska hinna flytta in så fort som möjligt så finns ingen tid att börja tapetsera nu för då måste allt spacklas..vi ska dessutom slå upp ett fönster i en vägg mot havet fram över,måste varit en dum jävel som satt en spånskiva där o tagit bort fönstret  mot vattnet.. så vi tänkte tapetsera då annars förstör man ju bara tapeten när man ska riva i väggen..patrik kanske åker till Norge på måndag i 2veckor så där av är det bråttomt oxå..suck,,,nej nu ska jag städa lite o fixa middag så vi kan fara o jobba..tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie

tjena bruden!! hur ha du de? ha ni fått tag på ett hus nu?

2009-03-03 @ 15:33:54
URL: http://missmodoblogg.se
Postat av: Heidi

Hej där=)

hur går det med hundarna?jodå vi har köpt hus o flyttar in i helgen,det heter Norrstigsstrand och ligger vid havet strax förbi Jeansboa..

2009-03-04 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0