Var ett tag sen

datorn i Ramsås krånglar så därför har jag inte varit inne bara gjort det viktigaste typ o detta är väl inte så viktigt att alla ska veta vad jag gör..haha kom o hälsa på eller ring vettja istället..undra på att alla sitter inne bara o håller sina partners i handen då dom kan följa vännernas liv på bloggen istället..blev utgång i lördags i övik,skitkul att träffa marlene igen var ändå 3 år sen..vi var förbi sofie från gammjobbet en sväng hon hade inflyttningsfest i nya lyan då hennes gamla lya brann ner och hon jobbar  nu som  ställföreträdande butikschef på lidl och är bara typ i 20 års åldern inte så dumt..=)häftigt att bara chansa och  skicka iväg en sån ansökan med samma utbildning som jag handels och sen få den haha. vissa har tur.sen vart det öviks krogliv,usch gillar inte alls den stan fattar inte hur man kan bo där=)tacka vet jag sundsvall..men men det gick det oxå lär nog dröja till nästa gång..men kul hade vi=)på söndan mådde man hyfsat bra men inte tillräckligt för att göra något,,var förbi mammis en sväng på brunch..och sen sova hemma  o äta pizza =)sussie kom förbi en sväng på kvällen o vi satt o titta på den lilla tvbild jag har imellanåt..mammis o pappis kom oxå för att se att jag lever haha..igår jobbade man o sen försökte jag fixa lite hemma bara..och idag har man även jobbat.funderar om jag ska åka till gallis nu eller imorn bitti..måste hämta inredning o på tal om det fan vad förbannad jag blir på folk som beställer grejer o sen när det ska betalas då har dom inte pengar!!!!!frågar dom om jag kan lägga ut tills löningen kommer,vilka pinsamma människor...o sen när jag säger nej,då vill dom lämna tillbaka,fan då blri det ändå jag som får lägga ut för fakturan måste ju ändå betalas..grrrrrr...o sen får jag vänta på pengar till nästa party...ska börja ta betalt av alla innan jag beställer grejer så man slipper jaga folk...har presis skrivit klart en tenta den andra tentan vet jag inte ens vilka frågor det är ,och min lärare svarar inte på mail..det ska vara inlämnat på fredag..så nu fick jag ringa skolans rektor..så jag lär ju få kassa betyg hädane efter..men men jag står för det jag säger och är en rak person..rekortn tyckte däremot att det var jättebra att jag ringde..alltid nått=)Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0