ÅÅhh

vad skönt har presis skrivit klart min sista tenta före sommarlovet nu är nästa i höst..så sköönt=)nu är det bara 4 veckors praktik,2 föreläsningar och en gruppuppgift som jag ska skriva klart så tar jag semester från pluggandet ...härligt...annars har jag jobbat idag så nu har jag hemma jour i 4 timmar..innan jag ska tillbaka..tänkte jag skulle ut o städa min bil nu i det trista vädret ..grr vad arg jag blir på Mimmi,hörde hon nyss var på köksbordet så jag grabba hon o banna hon det går bara 5 min så är hon på diskbänken..jäkla kattskrälle som ska leta mat från bänkar o bord när den har hela skålen full på golvet..o den lär sig aldrig heller...man blir så arg...tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0