As

trött känner ögonen håller på att slå igen.vet inte om det är allergin optikern såg i mina ögon igår,misstänker att det antingen är katterna,tvättmedel eller pollen ska beställa en läkartid för det till veckan så jag vet säkert,symtomen stämmer bra i alla fall.irriterad,trött,=).sov även dåligt inatt..vet inte varför..var tungt att kliva upp i morse men eftersom jag elda  igår kväll kunde jag duscha i morse,hann även med att föna håret och tanka bilen på 45 min innan praktiken började,det du=)sen drog jag därifrån kl 12 för att fara till Ullånger på stormöte med gammjobbet var jättekul att träffa alla igen,dom flesta var där,sen hem till mammis o hälsa på,klippte min kisse där o hjälpte henne lite med datakrångel...sen vart det ilfart hem då vi skulle ha videokonferens 1800-1845 men suck läraren fick inte till power point så det blev inget så man stressa i onödan...nu surrar jag  i telefon,ska söka fram begravningskläder tills imorgon och tänkte sova kl 21 behöver det..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0