Delicious

jajjamen igår blev det fiske..var så härligt väder oxå på kvällskvisten vid 8..vi bara njöt...såg en gubbe som kom med en båt o sen flög båten iväg var nån specialare som man även flög med skithäftigt=)vi fick en aborre på vägen hem...så den fick Tigris o han sprang naturligtvis in under altan med fisken så jag hoppas den blir uppäten och inte ligger där o ruttnar...sen låg vi i sängen resten av kvällen o titta på en sjukt bra film The curse of the ring..helvette vad snygg han som hade huvudrollen var okändkille men sjukt snygg..orkade inte se hela så i morse såg jag klart resten medans Putte packade för resan,han skulle ju ta med datorn så jag passade på att se klart så får han se den sen...meningen var att vi skulle grilla med mina päron idag vid 12 men dom fick förhinder så vi grillade själva,blev flinta,potatissallad,bea,fetaost sallad,grillade champinjoner,grillade bananer med choklad i och glass till..sjukt gott o vi blev sjukt mätta=)vi hade sån tur med vädret oxå då det var så varmt.blev shorts och solbrillor,och sen presis när vi ätiti klart blev det spöregn haha..mammis o pontus kom förbi en sväng oxå o hälsa på ..hon hade med sig en buske till mig så vi planterade den,det ska tydligen bli en häck av den när den vuxit till sig ...pontus o putte for iväg med 4julingen en sväng till ranchen där den skulle parkeras så jag for  o hämta dom för patrik skulle ju åka vid 6 till Norge..så nu är man ensam igen 12 dagar.känns trist..men Jag hade besök av Jossan ikväll så vi har suttit o glott på tv och fikat gott..nu ligger jag i sängen med kissarna o tänkte jag skulle se gamla Robinson avsnitt jag missat..sen blir det att sussa natti natt

Kommentarer
Postat av: Marie

tjena!! allt väl?? full fart på dej förstår ja. den 20/5 kl 12:00 är det begravning för Ola i själevad, men kanske du visste redan, men ja skriver de ändå ifall du inte vet.

kram

2009-05-11 @ 14:44:32
URL: http://missmodoblogg.se
Postat av: Heidi

ja det är kanonish hur är det själv?Oj shysst att du berätta..har det varit annons ute?

2009-05-11 @ 22:28:39
Postat av: Marie

jo då de e bara bra, de va Malin som sa de men de ska väl komma ut nån annons som ja fattade, men Malin sa att man skulle medela henne om man ville åka så sonen viste på ett ungefär hur många som skulle komma

2009-05-12 @ 08:08:43
URL: http://missmodoblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0