Första doppet för i år

ja då var det söndag gud vad helgen gått fort..i fredags grillade jag o putte o bara myste,,på lördan var vi på stan en sväng o shoppade och på kvällen lagade vi en god middag och sen tog vi båten och for o fiska i Älandsfjärden,Sussie och jag drack vin och putte fick köra,var jättemysigt=)vi fick tyväär ingen fisk för jag o Sussie satt mest o surra så Patrik fick hålla koll på spöna=)idag har vi varit i Ramsås och tittat på 45 kor som skulle ut på bete,ser så roligt ut ,mycket folk o jättetrevligt det med=)sen har vi demolerat halva vårat garage o det var ju perfect väder för det,strålande sol..syrran o brorsans familj kom o hälsa på så vi hjälptes åt att få ut ena delen av bryggan som vägde flera ton kändes det som..sen for Patrik o Jonas o fiska och jag hetsa Pontus att ta ett dopp för 200 spänn haha och det gjorde han så det var bara att betala och se glad ut=)nej nu ska jag elda o städa lite och invänta Putte från fisketuren..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0