Krångel

idag for jag till mammis för att äta frukost/brunch och för att tömma mitt förråd i gallis är sjukt mycket grejer kvar..har även grejer i grannens förråd fan vad man samlar på sig,måste börja göra mej av med saker istället för att köpa hela tiden..hörde att jag fick nått oljud i ena däckhuset så jag for till våran alldeles egna bilmekaniker som tur var ,var han hemma,o det fixade sig var 2 bultar som tog i handbromsen så han kapa ner dom o sen var oljudet borta..sen har jag jobbat på kontoret till typ 9...skönt att vara hemma ligger i sängen med laptoppen i knät o kissarna bredvid mig,nej nu ska jag tömma maskin..tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pernilla Sjögren

Fy faaan vilket dåligt jävla krogliv det är i Härnösand. Jävla B-ställe man har hamnat på... Lennart Hyland är trovärdigare än alla krogägare i Härnösand - jävla Gold Diggers

2009-05-15 @ 21:37:20
Postat av: Pernilla Sjögren

Man har ju varit med förr om man säger så... Om man säger som så här - när man var ung o ville gå på krogen o spendera tid o pengar så var det ingen som trodde att man hade råd men när man växt på sig lite och inte vill gå på krogen längre - då jävlar... Det vill säga: satsa på ungdomar o inte på oss gamlingar ha ha. Vi handlar ändå och kan fatta egna beslut - eller hur!

2009-05-16 @ 00:21:49
Postat av: Pernilla Sjögren

Så det är lika bra att sluta drömma det går åt helvete i alla fall - för om man drömmer om Paris så hamnar på något vis likt förbannat i Hudiksvall.

2009-05-16 @ 00:47:24
Postat av: Pernilla Sjögren

Själv så ska jag gå o bada i min ensamhet på paradisbadet till veckan...

2009-05-16 @ 00:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0