Söndag

äntligen har man jobbat klart för denna helg just krypit ner i bingen trist att sova själv nu,putte for vid 17 till norge,,annars har jag i stort sett jobbat hela dan,men hann med en lunch hos svärmor vi var 12 pers där,sen blev det grillning i Salsåker vid  havet,och en sväng till syrran på fika och för att fira morsan hon kom ju hem från Talinn ikväll..hämtade min cykel hos sussie då hon lånade den hem sist,köpte även ett cykellås o tanken var att jag ska cykla till praktiken imorn bitti,men eftersom jag nyss kom hem från jobbet så vill jag få sova ut lite så det blir cykling till veckan istället...nej nu ska jag sussa uppstigning kl 0700 natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0