Soptippen

idag vaknade man tidgt för jag skulle vara med på en videokonferens,men såg när jag öppna datorn att det var inställt..kul not..kunde man sovit lite längre..följde med syrran på tippen då hon skulle slänga en massa rat o sen blev det Sibylla till lunch...har nyss kommit hem då jag varit på utbildning sen kl 13 på mitt  2ndra nya jobb..som jag ska hinna pressa in i mitt redan lite halvfulla schema..men det går nog hoppas jag.,..ska jobba som kommunikatör..så jag är fullproppad med information om Telia och Viasat nu så jag kommer nog drömma om det inatt..men det var en riktig lärorik o intressant dag..nu har man stor koll på vad man har hemma i teknikväg och hur det kan förbättras..nej nu ska jag surfa vidare innan det är läggdax är skittrött..natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta vara på pojken!

2009-05-09 @ 02:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0