Städa toan med muttan?

idag har man jobbat till 24,köpte nya Amelia och läste om en tokig tyska och ett udtrag ur hennes bok,hon har blivit uppfostrad att inte sitta på toan när hon kissar så nu gör hon ett experiment hon har i 4 års tid när hon besökt offentliga toaletter,helst en toa för både tjejer och killar,då har hon gnidit sin mus och tvättat av toan på det sättet från allt som är på toan,könshår,klegg,urin och mm..och sen tycker hon det är skönt när det blir alldeles kletig och det smackar,hon har gjort detta för att bevisa att man inte får nån sjukdom av att man sitter på offentliga toaletter det kunde tydligen hennes gynekolog intyga..dessutom stoppar hon in fingret i muttan och använder det som parfym..denna tjej är 32 år gift och har ett barn..öhh?sjukt...annars ligger jag med mimmi i sängen o undrar var tigris är han brukar komma till dörren när man kommer hem men inte idag)=....Roomservice behövde nya skärgårds projekt så jag har nyss skickat in en önskan om en altan på baksidan mm..hoppas hoppas dom förbarmar sig över mig..=)nej nu ska jag ta o sussa jobbar hela helgen så jag behöver all kraft jag kan få..natti natt

Kommentarer
Postat av: Pernilla Sjögren

Ja man skulle aldrig gått tillbaka till att bli brunett - som blond fick man ju allt gratis - det var bara att blinka lite o så... Fast Du är ju inte bara blond du är lite mer än så he he! KRAM

2009-05-16 @ 02:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0