Våldtagen

Har blivit utmanad av Linda eftersom jag inte vet vem som läser min blogg har jag lite svårt att utmana. tillbaka=)

Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under året 2009 samt  5 personer jag vill utmana

1. Åka till Thailand i slutet av Oktober
2. Bli färdig tandsköterska i december.
3. Bygga garage
4. Fara till stugan i Finland i sommar
5. Bli hälsosammare med allt vad det innebär.Skippa alla beroenden som socker o nikotin.

Mimmi min kisse skrek som en best igår kväll..jag sprang ut o ropa då vart det tyst..fick skynda in o hämta pannlampa för att se var hon var och då så jag Puman fan oxå han har ju våldtagit henne igen.tur hon äter p-piller,trodde bara kissar har hum hum när honan har lingonvecka jag,tycker detta är ganska perverst och avskyvärt,min lilla mimmi hon är ju bara barnet...jag måste göra nåt åt detta,han ger sig på Tigris så han har sår överallt och sen våldtar han Mimmi dessutom ser det ut som den har skabb då halva pälsen är borta,men troligtvis är den klippt för den verkar vara heltam..och springer inte iväg när jag kommer ,jag får jaga bort den...
annars så vart det lång sovmorgon idag ända till typ halv tolv..sen ila till bibblan för att hitta mer info till gruppuppgiften som ska vara inlämnad imorn,hittade inget relevant där,så det var bara att surfa vidare,till slut fick jag till det..sen blev det utbildning sista dan från 17 till 21 och det gick kanon..så nu är det bara att köra järnet fram över..Var är mina glasögon nån som vet ?fan jag behöver dom ..får kisa med ögonen även nu.orkar inte joxa med linserna..har bokat tid hos optiker om dom inte skulle komma fram måste bara ha..skitansträngande att läsa..nej nu ska jag surfa vidare i cyber rymden..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0